A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Турківська міська рада
Львівська область, Турківський район

08. Про затвердження тарифів (вивезення ТПВ, викачка рідких нечичтот та затвердження норм накопичення ТПВ для м.Турка)

Громадські слухання щодо затвердження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів

 

ОГОЛОШЕННЯ!

Турківська міська рада запрошує жителів міста взяти участь у проведенні громадських слухань, щодо затвердження тарифів на послуги з вивезення побутових відходів (твердих та рідких) для (комунального та приватного сектору) (бюджетних та небюджетних організацій, приватних підприємств, СПД та інш.) з метою врахування громадської думки під час прийняття відповідного рішення - «Про затвердження тарифів».

Слухання відбудуться 22 березня 2019 року о 16.00 год. в залі засідань Турківської міської ради за адресою м.Турка, пл.Ринок, 26.

 

Секретар міської ради
О.Гвоздінський

Турківська міська рада
Львівської області

Р І Ш Е Н Н Я
сесія 7 скликання

Від __________.2019 №
м.Турка

 

Про затвердження тарифів

 

Відповідно до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Постанов Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. №1010 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» (зі змінами), від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (зі змінами), розглянувши звернення Комунального підприємства «Турківське житлово-комунальне управління» від 14.02.2019р., юридична адреса: м.Турка, пл.Ринок,26, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», спираючись на висновок постійної депутатської комісії з питань економіки, бюджету та регуляторної політики (Протокол №___ від ______.2019р.) та протоколу №__ від ______.2019 року громадських слухань, сесія міської ради

 

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити тариф на послуги з вивезення 1 м.куб. твердих побутових відходів від бюджетних та небюджетних організацій, приватних підприємств, СПД та інш. по м.Туркав сумі 223,85 грн.
  2. Затвердити тариф на послугу з викачки 1м.куб. рідких нечистот по м.Турка від населення (приватний сектор, комунальні будинки) в сумі 463,58грн.
  3. Затвердити тариф на послугу з викачки 1м.куб. рідких нечистот по м.Турка від бюджетних та небюджетних організацій, приватних підприємств, СПД та інш. в сумі 463,58грн.
  4. Затвердити тариф на захоронення 1 м.куб. твердих побутових відходів в сумі 58,31грн.
  5. Пункти 2,3,4 та 5 рішення 47-ї сесії Турківської міської ради від 29.03.2018 року №1366 «Про затвердження тарифів» визнати такими що втратили чинність.
  6. Затвердити норми утворення побутових відходів для м.Турка, згідно з Додатком №1.
  7. Затвердити Договір про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів від населення (приватний сектор, комунальні будинки), від бюджетних та небюджетних організацій, приватних підприємств, СПД та інш. згідно з Додатком №2.
  8. Рішення вступає в дію з наступного дня після оприлюднення в засобах масової інформації або в інший можливий спосіб.
  9. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Набокова Р.В.

 

Міський голова       Г.Когут

 

Додаток №1 до рішення

___ сесії міської ради 7 скликання

від _______.2019 №______

Норми

утворення побутових відходів для м. Турка

 

п/п

Об'єкт

Розрахункова одиниця

Середньорічні норми нагромадження на одну розрахункову одиницю, м3

1

2

3

5

1

Багатоквартирні будинки

1 мешканець

1,6

2

Будинки приватного сектору з присадибною ділянкою

1 мешканець

1,6

3

Готель

місце

1,5

4

Гуртожиток

місце

0,80

5

Лікувально – профілактичні заклади:

 

 

 

  • Лікарня

місце

1,00

 

  • Поліклініка

відвідування

0,036

6

Дитячі дошкільні установи

місце

0,38

7

Склад, гуртівня

1 м2 площі

0,06

8

Адміністративні та громадські установи та організації

робоче місце

0,38

9

Учбові заклади:

 

 

 

  • середній спеціальний

учень

0,13

 

  • школа

учень

0,12

 

  • профтехучилище

учень

0,55

10

Підприємства торгівлі

 

 

 

  • промтоварний магазин

1 м2 торгової площі

0,25

 

  • продовольчий магазин, аптека

1 м2 торгової площі

0,50

 

  • ринок

1 м2 торгової площі

0,60

11

Видовищні установи

місце

0,25

12

Підприємства побутового обслуговування

робоче місце

1,16

13

Вокзал, автовокзал

2

пасажирської площі

0,66

14

Кемпінг, автостоянка

1 м2 площі

0,05

15

Ресторани

 

 

 

  • з відбором харчових відходів

місце

1,90

 

  • без відбору харчових відходів

місце

2,40

16

Кафе, їдальні

 

 

 

  • з відбором харчових відходів

місце

0,70

 

  • без відбору харчових відходів

місце

0,82

 

Примітка:

  1. Норма утворення великогабаритних відходів на одного мешканця складає 8% від норми утворення побутових відходів.
  2. Норма утворення ремонтних відходів на одного мешканця складає 11% від норми утворення побутових відходів.
  3. Опале листя не входить у норми утворення побутових відходів по всіх об'єктах невиробничої сфери і при укладанні договорів до основного утворення додаються відходи з площі зеленого насадження, виходячи з норми 8 л з 1м2 зелених насаджень (1000 л = 1 м3).
  4. Як виняток, при можливості підтвердження замовником  фактичних, а не нормованих обсягів ТПВ , для обліку застосовувати фактичні. Норми утворення ТПВ для населення міста Турка розраховувати за пунктом 1-2 Додатку1.

 

Міський голова       Г.Когут

 

Додаток №2 до рішення

___ сесії міської ради 7 скликання

від _______.2019 №______

 

Д О Г О В І Р

про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів

м. Турка «___» _____________ 2019 р.

 

Комунальне підприємство «Турківське житлово-комунальне управління » в особі керівника

________________________________________ що діє на підставі Статуту затвердженого рішенням сесії Турківської міської ради №357 від 12.06.2003 р. (далі - Виконавець), з однієї сторони, та _____________________________________________________________________

__________________________________________________ (далі-Споживач), з другої сторони, уклали цей Договір про нижченаведене

Предмет договору

1. Виконавець зобов'язується надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів, згідно з розробленим графіком, а споживач зобов'язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором (далі - послуги).

Перелік послуг

2. Виконавець надає Споживачеві послуги з вивезення твердих побутових відходів.

3. Послуги з вивезення твердих побутових відходів надаються за контейнерною схемою, шляхом забору сміття.

4. Для вивезення твердих відходів використовуються спеціальні контейнери спеціально відведених, для цього місцях.

5. Завантаження відходів здійснюється Виконавцем.

6. Тип та кількість спеціальних автотранспортних засобів, необхідних для перевезення відходів, визначаються Виконавцем.

Зазначити вул._____________ складування ТВП

Вимірювання обсягу та визначення якості послуг

7. Вартість надання послуг (тариф) розраховується виконавцем на підставі рішення затвердженого органом місцевого самоврядування.

8. Розрахунок обсягу і вартості послуг здійснюється згідно з додатком 3 до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів в залежності від:

  • кількості проживаючих у будинку осіб і на момент укладення договору за 1 особу становить ______ грн. на місяць, а в загальному на момент укладення цього договору за _______ особу (би) становить ___________ грн. на місяць.
  • від загальної площі м2. (метрів квадратних) і на момент укладення договору за 1-н м2. становить ____________ грн. на місяць.

Оплата послуг

9. Розрахунковим періодом є календарний місяць.

10. За даним договором застосовується щомісячна система оплати послуг відповідно до якої платежі вносяться не пізніше ніж до _____ числа місяця, що настає за розрахунковим.

11. Послуги оплачуються готівкою в касу виконавця або на розрахунковий рахунок виконавця.

12. Плата вноситься на рахунок: №26009300473628 у відділенні Ощадного банку м. Турка, МФО 325798, код ЄДРПОУ 32477328 або рахунок : № 26005053818119 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 325321, код ЄДРПОУ 32477328.

13. У разі потреби виконавець здійснює у двох денний термін перерахунок вартості фактично наданих послуг та повідомляє споживачеві про його результати.

14. У разі зміни вартості послуг (затвердження нового тарифу органом місцевого самоврядування), вартість послуг по даному договору автоматично змінюється з моменту опублікування такого рішення в місцевих засобах масової інформації.

15. Наявність пільг, передбачених законодавчими актами, підтверджується посвідченнями.

Права та обов'язки споживача

16. Споживач має право на:

1) одержання достовірної та своєчасної інформації про послуги з вивезення відходів, зокрема про їх вартість, загальну суму місячної плати, структуру тарифів, норми надання послуг і графік вивезення відходів;

2) відшкодування у повному обсязі збитків, заподіяних виконавцем унаслідок ненадання або надання послуг не в повному обсязі;

3) усунення виконавцем недоліків у наданні послуг у п'ятиденний строк з моменту звернення споживача;

4) перевірку стану дотримання критеріїв якості послуг;

5) внесення за погодженням з виконавцем у цей договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;

6) зменшення розміру плати за послуги в разі недотримання графіка вивезення відходів;

7) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів сім'ї на підставі письмової заяви і документа, що підтверджує його відсутність - довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання.

17. Споживач зобов'язується:

1) оплачувати в установлений договором строк надані йому послуги з вивезення відходів;

2) сприяти виконавцю у наданні послуг в обсязі та порядку, передбачених цим договором;

3) визначати разом з виконавцем місця розташування контейнерних майданчиків, створювати умови для вільного доступу до таких майданчиків;

4) контейнерні майданчики, утримувати їх у належному санітарному стані;

5) не завантажувати контейнери великогабаритними, рідкими і ремонтними (будівельними ) відходами.

Права та обов'язки виконавця

18. Виконавець має право вимагати від споживача:

1) своєчасно збирати та належним чином зберігати відходи, встановлювати передбачену договором кількість контейнерів з метою запобігання їх переповненню;

2) припинення надання послуг уразі не сплати за них у продовж одного місяця або порушення вимог даного договору (до ліквідації заборгованості та усунення виявлених порушень ).

19. Виконавець зобов'язується:

1) надавати послуги відповідно до вимог законодавства про відходи, санітарних норм і правил, Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених Кабінетом Міністрів України, та цього договору;

2) погодити із споживачем місця розташування контейнерних майданчиків;

3) здійснювати контроль за санітарно-технічним станом контейнерів;

4) збирати і перевозити відходи спеціальними автотранспортними засобами;

5) ліквідувати звалище твердих відходів в разі розсипання твердих відходів під час завантаження у спеціальний автотранспортний засіб;

6) перевозити відходи тільки в спеціально відведені місця чи на об'єкти поводження з побутовими відходами;

7) надавати своєчасну та достовірну інформацію про тарифи на надання послуг, умови оплати, графік вивезення відходів;

8) усувати факти порушення вимог щодо забезпечення належної якості послуг;

9) зменшувати розмір плати за послуги в разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї на підставі його письмової заяви та документа, що підтверджує його/їх відсутність - довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби чи відбування покарання.

Виконавець має також інші обов'язки відповідно до закону.

Відповідальність сторін за невиконання умов договору

20. Споживач несе відповідальність згідно із законом і цим договором за:

1) несвоєчасне внесення плати за послуги;

2) невиконання зобов'язань, визначених цим договором і законом.

21. Виконавець несе відповідальність за:

1) ненадання або надання не в повному обсязі послуг, що призвело до заподіяння збитків майну споживача, шкоди його життю чи здоров'ю;

2) невиконання зобов'язань, визначених цим договором і законом.

Розв'язання спорів

22. Спори за договором між сторонами розв'язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

Спори, пов'язані з пред'явленням претензій, можуть розв'язуватися в досудовому порядку шляхом їх задоволення.

23. У разі ненадання або надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості споживач викликає представника виконавця для складення акта-претензії, в якому зазначаються строки, види порушення кількісних і якісних показників тощо.

Представник виконавця зобов'язаний прибути протягом двох робочих днів. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їх підписом.

У разі неприбуття представника виконавця у строк або його відмови від підпису акт уважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі або виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоорганізації населення.

24. Акт-претензія подається виконавцеві, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок розміру плати або надає споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії.

Форс-мажорні обставини

25. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних техногенного, природного або екологічного характеру), що надання та оплату послуги відповідно до умов цього договору.

Строк дії цього договору

26. Договір діє з моменту підписання, терміном на 1 рік. (пролонгація)

Умови зміни, продовження, припинення дії цього договору

27. Зміна умов договору проводиться у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі коли не досягнуто такої згоди, спір розв'язується у судовому порядку.

28. Договір вважається таким, що продовжений на невизначений термін, якщо за місяць до закінчення строку його дії одна із сторін не заявила про відмову від договору або про його перегляд.

29. Дія договору припиняється у випадках, передбачених законом.

Прикінцеві положення

30. Цей договір складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. Один з примірників зберігається у Споживача, другий - у Виконавця.

З Правилами надання послуг з вивезення побутових відходів та витягами із законодавства про відходи, санітарними нормами і правилами поводження з побутовими відходами та утримання територій населених пунктів ознайомлені в чому і розписуємось нижче.

 

Реквізити сторін

 

Виконавець:

 

Споживач:

 

 М.П.

 

Секретар міської ради                                                                         О.Гвоздінський

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Турківської міської ради «Про затвердження тарифів»

Цей аналіз регуляторного впливу (далі - Аналіз) розроблений на виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11 вересня 2003 року № 1160-IV та постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 р. №1151 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 №308 «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта» і визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення Турківської міської ради «Про затвердження тарифів», як регуляторного акту.

Крім того, Аналіз розроблено з метою реалізації державної політики в сфері поводження з відходами, створення належних правових підстав та умов для затвердження норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та рідких нечистот, організації роботи виконавців таких послуг у сфері поводження з відходами та створення відповідних умов для забезпечення споживачів якісними послугами з організації збирання, вивезення твердих побутових відходів та викачки рідких нечистот, що утворюються на території міста Турка.

Назва регуляторного органу: Турківська міська рада.

Назва документа: проект рішення сесії Турківської міської ради «Про затвердження тарифів»

Розробник аналізу регуляторного впливу: Виконавчий комітет Турківської міської ради.

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати

З метою вдосконалення форм і методів роботи з поліпшення стану благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в місті та забезпечення своєчасного вивезення побутових відходів та рідких нечистот згідно договорів та недопущення несанкціонованих смітників на території міста Турка та здійснено розрахунки економічно - обґрунтованих витрат на послуги з вивезення побутових відходів та викачки рідких нечистот, що надаються підприємством споживачам послуг.

В разі якщо тарифи не будуть встановлені, не зможуть надаватися послуги з вивезення побутових відходів та викачки рідких нечистот, що призведе до порушення графіку санітарного очищення міста та появі несанкціонованих сміттєзвалищ, порушення санітарних норм та Правил благоустрою. Послуги з вивезення побутових відходів та викачки рідких нечистот, які на даний момент надає КП «Турківське житлово-комунальне управління», є збитковими (це зумовлює погіршення фінансового стану підприємства, умов господарювання, зростання кредиторської заборгованості).

Збиткова діяльність зумовлена невідповідністю тарифів щодо витрат, які фактично несе підприємство, а саме збільшився рівень мінімальної заробітної плати до 4173,00 грн., зросла вартість енергоносіїв, палива, матеріалів і т.д.

Попередній тарифи на вивезення побутових відходів та викачку рідких нечистот було встановлено рішеннями сесії Турківської міської ради №2793 від 28.05.2015 року, №953 від 29.06.2017 року, №1032 від 31.08.2017 року, №1366 від 29.03.2018 року.

Існує потреба врегулювання даного питання шляхом затвердження економічно обґрунтованих тарифів на вивезення твердих побутових відходів та викачку рідких нечистот для споживачів послуги.

 

2. Визначення цілей регулювання

Проект рішення є нормативно-правовим актом, спрямованим на приведення розмірів тарифів до економічно обґрунтованих витрат на вивезення твердих побутових відходів та викачку рідких нечистот для споживачів послуг.

Основними цілями прийняття проекту є:

  • встановлення тарифів на послуги на рівні економічно обґрунтованих витрат;
  • затвердження норм утворення побутових відходів для м.Турка;
  • забезпечення своєчасних закупівель паливно-мастильних матеріалів, запасних частин;
  • дотримання санітарних правил та Правил благоустрою;
  • забезпечення своєчасного та надання в повному обсязі послуг з вивезення побутових відходів;
  • забезпечення своєчасного та надання в повному обсязі послуг з викачки рідких нечистот;
  • підвищення якості послуг з вивезення (перевезення, сортування, захоронення) побутових відходів;
  • врегулювання  правовідносин між суб'єктами, на яких розповсюджується дія регуляторного акта;
  • інформаційне забезпечення споживачів послуг.

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення визначених цілей з аргументацією переваг обраного способу

Основними цілями прийняття зазначеного регуляторного акту є реалізація державної політики в сфері поводження з відходами, створення належних правових підстав та умов для затвердження тарифів та норм надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та викачки рідких нечистот, організації роботи виконавців таких послуг у сфері поводження з відходами; створення відповідних умов для забезпечення споживачів якісними послугами з організації збирання, вивезення твердих побутових відходів та викачки рідких нечистот, що утворюються на території міста Турка.

Досягнення вирішення проблеми можливо шляхом:

  • залишення без зміни тарифів на послуги з вивезення побутових відходів;
  • передбачити в місцевому бюджеті видатки на відшкодування різниці між діючими та економічно обґрунтованими розмірами тарифів;
  • затвердити тарифи на послуги з вивезення побутових відходів на економічно обґрунтованому рівні.

 

4. Аналіз вищевказаних альтернатив показує, що:

Перший спосіб не є прийнятним у зв’язку з тим, що у даному випадку КП «Турківське житлово-комунальне управління» буде не в змозі своєчасно та у повному обсязі виплачувати заробітну плату, сплачувати податки та внески, закуповувати необхідні матеріали та своєчасно розраховуватися по зобов’язанням. Переваги обраного способу - це незмінні витрати споживачів на оплату цих послуг, а недоліки – погіршення якості та зменшення переліку послуг, що надаються.

Другий спосіб не є прийнятним у зв’язку з тим, що він вирішує проблему підприємства - виконавця послуг, проте, оскільки в бюджеті міста відшкодування вказаних витрат на покриття різниці в тарифах не передбачено, а бюджетні кошти, враховуючи їх обмеженість доцільніше використати на впровадження необхідних заходів з вирішення нагальних соціальних питань міста.

Третій спосіб є прийнятним, оскільки він забезпечить вирішення проблеми і є оптимальним виходом із ситуації, що склалася. Його перевагами є забезпечення відповідності тарифів економічно обґрунтованим витратам, підвищення якості надання послуг, а недоліками – збільшення витрат споживачів на оплату цих послуг.

Отже, запровадження даного проекту регуляторного акта є обґрунтованим способом досягнення визначених цілей та таким, що забезпечить виконання органом місцевого самоврядування покладених на нього зобов’язань та повноважень.

 

5. Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Вказану вище проблему планується розв’язати за допомогою реалізації наступного механізму, який передбачає виконання заходів:

З метою отримання зауважень та пропозицій винести на громадське обговорення шляхом оприлюднення в засобах масової інформації повідомлення та на офіційному сайті проекту регуляторного акта щодо встановлення тарифів на послуги.

Сесія міської ради, керуючись ст.ст.26, 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Постановами Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» (зі змінами) від 01.06.2011 р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій», враховуючи результати обговорення, приймає рішення щодо встановлення тарифів.

Після прийняття рішення підлягає оприлюдненню в засобах масової інформації.

 

6. Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

До позитивних обставин, які можуть впливати на виконання вимог регуляторного акту можна віднести встановлення економічно - обґрунтованих тарифів на послуги з вивезення побутових відходів та викачки рідких нечистот, що надаються та виконання населенням встановлених актом вимог (своєчасні розрахунки за надані послуги).

До негативних обставин, які можуть впливати на виконання вимог регуляторного акту можна віднести:

  • порушення населенням платіжної дисципліни;
  • зміна вартості паливно-мастильних  матеріалів, основних технологічних  матеріалів, інших статей собівартості надання послуг та зміна законодавства України.

 

7. Очікувані результати від прийняття регуляторного акту

Очікуваними результатами прийняття запропонованого регуляторного акта є:

  • урегулювання відносин у сфері поводження з побутовими відходами та дотримання вимог діючого законодавства при розрахунку вартості послуг із вивезення твердих побутових відходів та викачки рідких нечистот;
  • урегулювання відносин між споживачами та виконавцями комунальних послуг з організації збирання та вивезення твердих побутових відходів, викачки рідких нечистот шляхом укладення договорів та контролю за дотриманням виконавцем послуг графіків вивезення відходів.

У разі прийняття запропонованого регуляторного акта вигоди та витрати територіальної громади, суб’єктів господарювання, органів місцевого самоврядування будуть наступні:

 

Сфера інтересів

Очікувані

вигоди

витрати

Територіальна громада

Урегулювання відносин між споживачами та виконавцями комунальних послуг з організації збирання, вивезення твердих побутових, великогабаритних, ремонтних відходів та рідких нечистот; Поліпшення санітарно- епідеміологічного стану міста

Витрати часу на укладення договорів з виконавцями комунальних послуг з організації збирання, вивезення твердих побутових, великогабаритних, ремонтних відходів та рідких нечистот; Грошові, пов’язані з оплатою послуг із вивезення побутових відходів та рідких нечистот

Суб’єкти господарювання

Створення умов для підвищення ефективності функціонування суб’єктів господарювання Удосконалення порядку надання послуг з організації збирання, вивезення твердих побутових відходів та викачки рідких нечистот;

Витрати часу на укладення договорів з виконавцями комунальних послуг з організації збирання, вивезення твердих побутових, великогабаритних, ремонтних відходів та рідких нечистот; Грошові, пов’язані з оплатою послуг із вивезення побутових відходів та рідких нечистот

Органи місцевого самоврядування

Реалізація державної політики у сфері поводження з відходами Підвищення рівня якості організації робіт у сфері поводження з побутовими відходами, поліпшення санітарного стану міста; Збалансування інтересів між суб’єктами господарювання, що надають такі послуги, органом місцевого самоврядування та споживачами послуг; Зменшення навантаження на міський бюджет у частині виділення коштів на ліквідацію несанкціонованих сміттєзвалищ

Часові, пов’язані зі здійсненням контролю за наданням послуг із вивезення побутових відходів та викачкою рідких нечистот

 

8. Обґрунтування строку дії регуляторного акта

Цей регуляторний акт набирає чинності з дня його оприлюднення на офіційному сайті Турківської міської ради (turka-mrada.gov.ua).

Рішення діє до його наступного перегляду.

При виникненні змін у чинному законодавстві, які можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні зміни.

 

9. Показники результативності регуляторного акта.

Для визначення результативності цього регуляторного акта пропонується встановити такі загальні показники:

  • рівень оплати послуг споживачами;
  • кількість звернень (скарг) споживачів щодо якості та кількості послуг, що надаються;
  • розмір сплачених коштів у вигляді податків та зборів;
  • розмір дебіторської та кредиторської заборгованості.

 

10. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Базове відстеження результативності даного регуляторного акта буде здійснено після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження.

Повторне відстеження планується провести через рік після набуття чинності регуляторного акта.

Періодичне відстеження планується проводити один раз на три роки, починаючи від дня закінчення заходів щодо повторного відстеження результативності.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі на адресу розробника: Турківської міської ради, пл. Ринок, 26, м. Турка, 82500. тел./факс: 3-11-90 та/або на електронну адресу turkamrada@ukr.net

 

Керуючий справами (секретар)
виконавчого комітету                                                                                      Беседін В.І.

 

Районна газета "Бойківщина" випуск №7 від 15.02.2019 року

ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення проекту регуляторного акта
Проект рішення сесії Турківської міської ради «Про затвердження тарифів»

Відповідно до ст.ст. 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань Турківська міська рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення Турківської міської ради «Про затвердження тарифів».

Розробник: виконавчий комітет Турківської міської ради.

Проект рішення сесії Турківської міської ради «Про затвердження тарифів» розроблено відповідно до норм чинного законодавства з метою визначення порядку ініціювання, підготовки та проведення громадських слухань, а також урахування їх результатів міською радою, її посадовими особами.

Проект регуляторного акта та аналіз його регуляторного впливу буде розміщено на офіційному сайті Турківської міської ради (turka-mrada.gov.ua) у спеціальному розділі "Прозоре місто" (підрозділ "Регуляторна політика").

Термін приймання пропозицій та зауважень до проекту регуляторного акта становить один місяць з дня оприлюднення проекту регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу.

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта та аналізу його регуляторного впливу просимо надавати в письмовій формі на адресу розробника: Турківської міської ради, пл. Ринок, 26, м. Турка, 82500. тел./факс: 3-11-90 та/або на електронну адресу turkamrada@ukr.net

 

Міський голова       Когут Г.Й.

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

Від  15.02.2019 року                               № 13-ОД                                             м.Турка

 

Керуючись п.20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до вимог Положення «Про громадські слухання в місті Турка», затвердженого рішенням сесії міської ради № 1033 від 31.08.2017 року, з метою залучення представників громадськості до розгляду пропозицій щодо затвердження тарифів та норм на вивезення ТПВ та викачку рідких нечистот для споживачів послуг по м.Турка і врахування громадської думки під час прийняття відповідного рішення, -

 

  1. Провести громадське обговорення Проекту рішення сесії Турківської міської ради «Про затвердження тарифів».
  2. Строк громадського обговорення становить 1 місяць з моменту опублікування повідомлення в друкованих засобах інформації та проводиться до 22 березня 2019 року.
  3. Секретарю міської ради Гвоздінському О.Я.:
    1. забезпечити організацію громадського обговорення;
    2. розмістити на офіційному сайті Турківської  міської ради (http://turka-mrada.gov.ua/) повідомлення про проведення громадського обговорення та аналіз регуляторного впливу;
    3. забезпечити оприлюднення інформації про проведення громадського слухання в газеті «Бойківщина».
  4. Контроль виконання даного розпорядження залишаю за собою.

 

Міський голова    Когут Г.Й.

miskrada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень