Документ припинив свою дію 27.10.2023 р.

Скликання: 7-8 скликання
Сесія / комісія: 36 сесія
Тип документу: Рішення сесії
Дата: 07.10.2022
Номер документу: 1915
Назва документу: Про затвердження (в новій редакції) Положення про відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації апарату Турківської міської ради, його Регламенту та переліку адміністративних послуг
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.03 МБ)
  2. Файл 2 (0.02 МБ)
  3. Файл 3 (0.03 МБ)
  4. Файл 4 (0.05 МБ)

Втратило чинність на підставі рішення:

Рішення 53-ї сесії Турківської міської ради 8-го скликання від 27.10.2023 року №2410 "Про внесення змін до назви відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації  Турківської міської ради та затвердження у новій редакції Положення відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату  Турківської міської ради, його Регламенту та графіку роботи Центру".