Оновлено порядок присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомості в місті Турка
Турківська міська рада
Львівської області
Р І Ш Е Н Н Я
64 сесія 7 скликання
Від 25.04.2019 №1996
м.Турка
Про внесення змін до рішення сесії міської ради від 05.08.2016 року №584 «Про затвердження Положення про порядок присвоєння поштових адрес об’єктам нерухомості в місті Турка»
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні, враховуючи Протокол засідання комісії від 12.02.2019 року, рішення виконавчого комітету Турківської міської ради від 21.02.2019 року №23, з метою впорядкування процедури присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна у місті Турка, спираючись на протокол №9 від 03.04.2019 року громадських слухань, сесія міської ради
ВИРІШИЛА:
- Пункт 2 Розділу IIІ «Розгляд та перелік документів щодо присвоєння та зміни поштових адрес об'єктам нерухомого майна» викласти в новій редакції, а саме:
«2. До заяви щодо присвоєння (зміни) адреси додаються копії наступних документів:
2.1. Для фізичної особи – паспорта ;
2.2. Для юридичної особи та фізичної особи - підприємця - свідоцтва про державну реєстрацію;
2.3. Нотаріально посвідченої довіреності для уповноважених осіб;
2.4. Документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;
2.5. Витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно, щодо якого вирішується питання зміни адреси;
2.6. Проекту розподілу земельної ділянки, погодженого в установленому порядку і виготовленого відповідною проектною організацією ( при необхідності );
2.7. Інших документів при необхідності.»
1.2. Доповнити Положення Додатком №1 та затвердити зразок Заяви щодо присвоєння та зміни поштових адрес об'єктам нерухомого майна (додається).
2. Рішення вступає в дію з наступного дня після оприлюднення в засобах масової інформації або в інший можливий спосіб.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на спеціаліста І категорії по будівництву та квартирному обліку Локотош Ю.І.
Міський голова Г.Когут
Додаток №1 до рішення
___ сесії міської ради 7 скликання
від _______.2019 №______
Міському голові м.Турка__________
________________________________
(ПІБ заявника)
________________________________
(адреса постійного місця проживання)
тел.____________________________
ЗАЯВА
на присвоєння (зміну) поштової адреси об’єкту нерухомості в місті Турка
Прошу присвоїти (змінити) поштову адрес з №_______ на № ________ об’єкту нерухомості в місті Турка по вул._______________ загальною площею ______________м2.
До заяви додається (зазначити та підкреслити):
- Копія паспорта України або посвідки на проживання особи, яка мешкає в Україні (для фізичної особи);
- Копія виписки з Єдиного державного реєстру (Для юридичної особи та фізичної особи – підприємця)
- Копія нотаріально посвідченої довіреності для уповноважених осіб;
- Копія документу, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;
- Копія витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно, щодо якого вирішується питання зміни адреси;
- Копія Проекту розподілу земельної ділянки, погодженого в установленому порядку і виготовленого відповідною проектною організацією (при необхідності);
- Інших документів при необхідності ________________________________________.
«_____» ______________ 20___ року ________/_______________
(підпис/прізвище, ініціали)
Даю згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» з первинних джерел (у тому числі паспортні дані, ідентифікаційний код тощо), з метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин.
Ознайомлений зі ст.40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
«_____» ______________ 20___ року ________/_______________
(підпис/прізвище, ініціали)
Секретар міської ради О.Гвоздінський