Зміна номеру телефону, який зазначений у декларації: алгоритм дій для пацієнта
Дата: 09.09.2021 08:59
Кількість переглядів: 213
Коли пацієнт укладає декларацію з лікарем, він називає свій номер телефону і його реєструють в електронній системі охорони здоров’я. В подальшому саме на цей номер він отримує повідомлення з номером електронного направлення чи електронного рецепту тощо.
Якщо у пацієнта змінився номер телефону, інформацію про це потрібно оновити. Тому представляємо алгоритм дій:
- Змінити номер телефону можна через електронну форму на сайті Національної служби здоров'я України (НСЗУ) у розділі «Громадянам»: cutt.ly/UQIInI3.
- Щоб подати запит, потрібно вказати прізвище, ім’я та по батькові, дату народження, ідентифікаційний номер, документ, що посвідчує особу, його серію та номер.
- Також необхідно накласти кваліфікований електронний підпис. Отримати його можна кількома способами: у фіскальній службі, Казначействі, Приватбанку, у платних надавачів електронних довірчих послуг тощо.
- За цим запитом пацієнта НСЗУ змінює налаштування. Щоб перевірити статус поданого запиту, використовуйте сервіс «Перевірка стану запиту»: https://cutt.ly/aQFBZb8 , де потрібно ввести реєстраційний номер запиту.
Після того, як запит буде виконаний і попередній номер телефону анулюється, необхідно звернутися до лікаря, з яким пацієнт уклав декларацію та оновити свій номер телефону.
Джерело: НСЗУ Національна служба здоров'я України