Про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради на час відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника
Дата: 03.12.2021 09:13
Кількість переглядів: 388
І Н Ф О Р М А Ц І Я про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради на час відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.
Вимоги до конкурсантів: вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою, навички роботи на комп’ютері. Без вимог до стажу роботи.
Перелік документів, які подаються на конкурс:
- письмова заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;
- заповнена особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
- дві фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня
- інформацію про заповнення Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
- копія документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
Документи приймаються протягом 30 календарних днів від дня публікації оголошення в газеті за адресою м. Турка, вул. Січових Стрільців, 62.
Телефон для довідок (03269)3-14-92