A A A K K K
для людей із порушенням зору
Турківська міська громада
Львівська область, Самбірський район

Про організацію порядку роботи щодо компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, зі змінами

Дата: 07.06.2022 16:43
Кількість переглядів: 383

Фото без описуКеруючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», статей 1, 4, 7 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 р. № 333 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг» (далі - Порядок), постанови Кабінету Міністрів України від 29.05.2022 р. № 490 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану» (далі –Порядок) у новій редакції, розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 р. № 204 «Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми «єПідтримка»» (із змінами, внесеними згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 р. № 213-р) та з метою забезпечення покриття понесених власниками жилих приміщень витрат, пов'язаних з розміщенням внутрішньо переміщених осіб,

 

З О Б О В ’ Я З У Ю :

  1. Відділ з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації апарату Турківської міської ради (КУБАН О.І.) вести прийом заяв від власників житлових приміщень для отримання ними компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб (надалі - ВПО) з 1 по 5 число щомісяця, що настає за звітним.
  1. Адміністраторів відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації апарату міської ради ЦУНЯК О.І.,           ПИСАНЧИН Л.В. визначити відповідальними особами по м.Турка, а по старостинських округах Турківської міської територіальної громади - старост сіл: Вовче – ДУПІРЯК В.Д.; Завадівка, Лосинець, Мельничне – ПАВЛИКА О.Й.; Ільник, Закіпці, Радич, Ліктів –       КРОПИВНИЦЬКОГО В.І.; Ісаї – ДРАЧ М.Є.; Лімна, Бережок, Жукотин, Дністрик-Дубовий – ПЕТРЕНКА П.С.; Присліп – ЛЯХОВИЧА О.С.; Розлуч – ЯВОРСЬКОГО В.В.; Хащів, Лопушанка – КЕТИКА М.Й.; Шум’яч – ШПУГАНИЧ Г.П.; Явора, Мала Волосянка, Стоділка – ЯВОРСЬКОГО В.В.; Ясениця, Ясенка-Стецьова, Кіндратів –           ХОМИН Л.О., за отримання заяв від власників житлових приміщень, за формою згідно з додатком 1 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 року № 490 (далі — Заява), в паперовій формі або засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів з використанням кваліфікованого електронного підпису.
  1. Начальника відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації апарату міської ради – державного реєстратора КУБАН О.І. визначити відповідальною особою за подання узагальненої  інформації від Турківської міської територіальної громади, за формою згідно з додатками 2 та 3 до Порядку, надсилаючи її на електронну адресу hromoba.loda@gmail.com до Львівської обласної військової адміністрації до 09.00 год 11-го числа місяця, що настає за звітним, у форматі Excel, а також підписані скановані копії переліків.
  1. Начальника відділу соціального захисту населення апарату Турківської міської ради ГУТА М.Ф., згідно з роз’ясненням щодо застосування норм Порядку, визначити відповідальною особою за подання інформації щодо соціального статусу ВПО по заявах осіб - власників житла, що розмістили в себе ВПО, згідно з додатками 2 та 3 до Порядку, надсилаючи її на електронну адресу turkamrada@ukr.net Турківської міської ради до 09.00 год 8-го числа місяця, що настає за звітним, у форматі Excel, а також для відділу економічного розвитку, торгівлі, сільського господарства апарату Турківської міської ради на електронну адресу turka-ekonomika@ukr.net .
  1. Головного спеціаліста відділу економічного розвитку, торгівлі, сільського господарства апарату Турківської міської ради            ПЛАТКО О.І., згідно з роз’ясненням щодо застосування норм Порядку, визначити відповідальною особою за подання інформації щодо розрахунку людино-днів для виплати компенсації витрат (Крок 3) згідно з додатками 2 та 3 до Порядку, надсилаючи її на електронну адресу turkamrada@ukr.net Турківської міської ради до 13.00 год 9-го числа місяця, що настає за звітним, у форматі Excel, а також для відділу з питань надання адміністративних послуг та державної реєстрації апарату Турківської міської ради на електронну адресу turkacnap@ukr.net .

6.  Начальника відділу містобудування, архітектури, житлово- комунального господарства та енергетики міської ради – головного архітектора міста ЮДИЦЬКОГО П.Л. забезпечити перевірку та внесення відомостей щодо приміщень приватного житлового фонду, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб у адміністративно-територіальній одиниці, до веб-ресурсу «Прихисток» (рекомендовано, за наявності заяв).

7.  Начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики міської ради – головного архітектора міста ЮДИЦЬКОГО П.Л. визначити відповідальну особу за ведення реєстру жилих приміщень, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб, на території Турківської міської територіальної громади (в розрізі населених пунктів громади).

8.  Для перевірки (верифікації), у разі потреби, наведених у заявах власниками жилих приміщень відомостей щодо місця розміщення внутрішньо переміщених осіб, створити комісію у складі:

МАКАРИШИНА

Богдана Васильовича

  • заступника міського голови з гуманітарних питань, голови комісії;

МОРУЖКО

Наталії Олександрівни

  • спеціаліста відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики міської ради, секретаря комісії;

СПОДАРИКА

Олега Васильовича

  • головного спеціаліста відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики міської ради, члена комісії.

9.  Комісію (МАКАРИШИН Б.В.) результати перевірки відомостей, наведених у заявах власниками жилих приміщень щодо місця розміщення внутрішньо переміщених осіб оформляти актами.

10.Головного спеціаліста відділу з питань спорту, молоді, оборонної, мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами апарату міської ради БАГАН С.В. провести інформаційно-роз’яснювальну кампанію серед населення щодо можливості останніми отримати компенсацію та забезпечити оприлюднення інформації про заходи, що визначені цим розпорядженням на офіційному веб-сайті міської ради та в засобах масової інформації.

11.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

 

Міський голова                                                         Ярослав ПАРАЩИЧ

 

 

                                                                                                                                    Додаток 1

до Порядку

 

(в редакції постанови Кабінету Міністрів

 України від 29 квітня 2022 р. № 490)

 

ЗАЯВА

особи, що розмістила внутрішньо переміщених осіб, про отримання компенсації витрат

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 (прізвище, власне ім?я, по батькові (за наявності),

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України*)

який є власником житлового приміщення або його представником, наймачем (орендарем) житла державної або комунальної власності, спадкоємцем приватного житлового фонду, в якому тимчасово проживають внутрішньо переміщені особи, за адресою: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________,

(адреса місцезнаходження об’єкта нерухомого майна)

 

що пов?язані з безоплатним розміщенням внутрішньо переміщених осіб за ________________ 2022 року.

           (місяць)

Суму компенсації прошу визначити виходячи з проживання у житловому приміщенні таких фізичних осіб:

 

Порядковий номер

Прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)
внутрішньо переміщеної особи, дата та номер довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи

Контактний номер телефону внутрішньо переміщеної особи

Соціальний статус внутрішньо переміщеної особи або приналежність до вразливої групи населення**

Кількість людино-днів у відповідному місяці

Номер банківського рахунка для перерахування суми компенсації (за стандартом IBAN)

 

 

________________
(підпис***)

_________________________
(прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)

_______________

(контактний номер телефону)

____________
(дата)

*Крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті.

** Особи з інвалідністю, особи старше шістдесяти років, одинокі матері, члени багатодітних сімей, члени сімей загиблих (померлих) захисників і захисниць України тощо.

***Своїм підписом підтверджую факт відсутності заборгованості за житлово-комунальні послуги, факт безоплатного проживання за зазначеною адресою внутрішньо переміщених осіб та правильність наданої ними інформації. Відповідно до Закону України “Про захист персональних даних” надаю згоду на обробку своїх персональних даних та їх передачу до відповідної організації для виплати компенсації

 

 

 

       

Додаток 2

       

до Порядку

       

(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 р. № 490)

               

ПЕРЕЛІК

осіб, що розмістили внутрішньо переміщених осіб та подали заяву про отримання компенсації витрат

(за рахунок коштів міжнародних організацій, благодійних організацій та громадських об'єднань)

 

 

 

_____________________________________________________________________________

(назва органу, код ЄДРПОУ)

 

за ________________________ 2022 р.

(місяць)

               

Порядковий номер

Прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) особи, що розмістила внутрішньо переміщених осіб, контактний номер телефону

Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України*

Номер банківського рахунка для перерахування суми компенсації (за стандартом IBAN)

Інформація про кількість внутрішньо переміщених осіб

Соціальний статус внутрішньо переміщеної особи або її приналежність до вразливої групи населення

Інформація про кількість людино-днів, протягом яких здійснювалося розміщення

Обсяг витрат, що підлягає компенсації, усього, грн

1

2

3

4

5

6

7

8

1

             

2

             

3

             

 

Усього

       
               

 

__________________

 

_________________

___________________

   

(найменування посади)

(підпис)

(ініціали (ініціал) та прізвище)

   

___________

           

* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті.

 

 

         

Додаток 3

         

до Порядку

         

(в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 р. № 490)

                 

ПЕРЕЛІК

осіб, що розмістили внутрішньо переміщених осіб та подали заяву про отримання компенсації витрат

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________

(назва органу, код ЄДРПОУ)

за _____________________ 2022 р.

(місяць)

 

Порядковий номер

Прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) особи, що розмістила внутрішньо переміщених осіб

Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта громадянина України*

Номер банківського рахунка для перерахування суми компенсації (за стандартом IBAN)

Інформація про кількість внутрішньо переміщених осіб

Інформація про кількість людино-днів, протягом яких здійснювалося розміщення

Обсяг витрат, що підлягає компенсації, грн

інформація про компенсацію за рахунок коштів державного бюджету, зокрема резервного фонду

інформація про компенсацію за рахунок коштів місцевих бюджетів

інформація про компенсацію за рахунок коштів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, іноземних держав, добровільних пожертвувань фізичних і юридичних осіб, інших не заборонених законодавством джерел

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1

               

2

               

3

               

 

Усього

         

 

 

__________________

 

 

_________________

 

 

____________________

     

(найменування посади)

(підпис)

(ініціали (ініціал) та прізвище)

     

___________

             

* Для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень