Відбулася апаратна нарада
Сьогодні, 1 лютого, відбулася апаратна нарада під головуванням керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету апарату міської ради Петра Назара за участю заступників міського голови, з керівниками установ, організацій міста та структурних підрозділів міської ради.
На апаратній нараді прозвучали актуальні питання життя громади, які стосувалися соціальної сфери, благоустрою, а також фінансів. Зокрема, одними з головних питань були: трудова дисципліна, розгляд заяв, щодо тарифів по вивезенню твердих побутових відходів, щодо створення відомчого архіву у приміщенні міської ради, щодо проведення спільних заходів з виконання завдань із збільшення надходження податків, зборів, платежів та інших доходів до місцевого бюджету, робота з об’єктами комунальної власності, щодо укладення договорів оренди землі і сплати орендної плати за землю та земельного податку, податку з нерухомості, тощо.
За підсумками наради посадовцям та керівникам структурних підрозділів дано доручення в межах їх компетенції.