Про введення в дослідну експлуатацію Системи електронного документообігу «Megapolis.DocNet» та затвердження Порядку роботи в системі електронної взаємодії органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування
Керуючись статтею 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про Національну програму інформатизації» (зі змінами), «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», Концепції Національної програми інформатизації, схваленої Законом України «Про Концепцію Національної програми інформатизації» (зі змінами), постановами Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності», та від 17 квітня 2019 року №375 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. №950 і від 17 січня 2018 р. №55», відповідно до вимог Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року №1453 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2006 року №1700), і Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 року №1886/5 (із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2022 року №4527/5), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2014 року за №1421/26198, розпорядження Кабінету Міністрів України від 20 вересня 2017 року №649-р «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні», на виконання рішення Турківської міської ради Львівської області від 30 серпня 2022 року № 1876 «Про затвердження Програми інформатизації «Цифрова Турківщина» на 2022 – 2024 роки», Інструкції з діловодства у Турківській міській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням сесії Турківської міської ради від 28 квітня 2021 року №466, з метою вдосконалення порядку документування управлінської інформації та організації роботи з документами, створеними у паперовій та/або електронній формі (з використанням кваліфікованого електронного підпису) з моменту їх створення, відправлення або одержання (включаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням) до моменту передавання до архіву тимчасового зберігання документів Турківської міської ради (щодо документів, внесених до номенклатури справ Турківської міської ради на відповідний рік) та трудового архіву міської ради, функціонування та використання системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (надалі - СЕВ ОВВ) та органів місцевого самоврядування,
З О Б О В ’ Я З У Ю :
- Ввести у дослідну експлуатацію Систему електронного документообігу «Megapolis.DocNet» (далі – Система) в апараті та виконавчих органах Турківської міської ради в період з 01 березня до 01 травня 2023 року.
- Затвердити Порядок роботи в системі електронного документообігу апарату та виконавчих органів Турківської міської ради (надалі – Порядок), згідно з додатком 1.
- Затвердити План заходів розгортання та дослідної експлуатації Системи електронного документообігу «Megapolis.DocNet» в апараті та виконавчих органах Турківської міської ради, що додається.
- Визначити обов’язкове проходження в паперовому вигляді документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, фінансових документів, документів з кадрових питань, пов’язаних з обробленням персональних даних, документів, що потребують нотаріального засвідчення, документів, пов’язаних із розглядом спорів у судах, звернень громадян, а також документів, які у визначених законодавством випадках не можуть бути оригіналами в електронній формі.
- Керівників структурних підрозділів апарату та виконавчих органів Турківської міської ради забезпечити неухильне дотримання Порядку роботи в системі електронного документообігу апарату та виконавчих органів Турківської міської ради з врахуванням Політики інформаційної безпеки в системі електронного документообігу Турківської міської ради, згідно з додатком 2.
- Координацію роботи щодо дотримання апаратом та виконавчими органами міської ради вимог, передбачених цім Порядком, покласти на загальний відділ апарату міської ради.
- Керівників структурних підрозділів апарату та виконавчих органів Турківської міської ради розпочати роботу в системі електронного документообігу Турківської міської ради 01 березня 2023 року.
8. Виконання обов’язків адміністрування СЕД на рівні локального адміністратора Системи покласти на начальника загального відділу апарату міської ради Барабаш І.Б.
9. Начальника загальному відділу апарату міської ради Барабаш І.Б.:
9.1. Організувати проведення дослідної експлуатації Системи у Турківській міській ради, налаштування організаційної структури громади, журналів реєстрації, видів документів, номенклатури справ тощо.
9.2. Забезпечити всебічну консультаційну та віддалену навчальну допомогу щодо налаштування Системи, наповнення довідників, журналів, реєстрації кореспонденції в апараті та виконавчих органах міської ради.
10. Контроль за виконанням розпорядження, відповідно до розподілу функціональних обов’язків, покласти на першого заступника міського голови Гришканича О.В. та керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету міської ради Назара П.В.
Міський голова Ярослав ПАРАЩИЧ