Турківська міська громада
Львівська область, Самбірський район

Про організацію порядку роботи щодо компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб

Дата: 04.03.2024 12:02
Кількість переглядів: 39

Фото без опису

Керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», статей 1, 4, 7 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», постанов Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 р. № 333 «Про затвердження Порядку компенсації витрат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб» (зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 490 від 29.04.2022, № 977 від 30.08.2022, № 1094 від 30.09.2022, № 1364 від 06.12.2022, № 521 від 23.05.2023, № 936 від 01.09.2023, № 1413 від 29.12.2023) (далі - Порядок), та від 30.08.2022 р. № 977 «Деякі питання, пов’язані з компенсацією за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб» (зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 521 від 23.05.2023, № 1413 від 29.12.2023), розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 р. № 204 «Про затвердження переліку адміністративно-територіальних одиниць, на території яких надається допомога застрахованим особам в рамках Програми «єПідтримка»» (зі змінами, внесеними згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.03.2022 р. № 213-р), рішення сесії міської ради від 27.10.2023 року № 2411 «Про внесення змін в Додаток 1 рішення сесії від 01.12.2022 №1924 «Про затвердження структури виконавчих органів Турківської міської ради загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів та структури працівників по благоустрою які фінансуються із міського бюджету», розпорядження міського голови від 10.08.2023 р. № 124 - К/ТР «Про уповноваження на здійснення окремих обов’язків старости села Розлуч Розлуцького старостинського округу», з метою забезпечення покриття понесених власниками жилих приміщень витрат, пов'язаних з розміщенням внутрішньо переміщених осіб під час дії воєнного стану на території України та у зв‘язку із кадровими змінами,

 

З О Б О В ’ Я З У Ю :

 

1. Територіальний центр обліку внутрішньо переміщених осіб (надалі - ТЦОВПО) на базі відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Турківської міської ради (КУБАН О.І.) вести прийом заяв від власників житлових приміщень для отримання ними компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб (надалі - ВПО), які перемістилися у період воєнного стану і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

 

2. Начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики міської ради – головного архітектора міста ЮДИЦЬКОГО П.Л. забезпечити перевірку та внесення відомостей щодо приміщень приватного житлового фонду, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб у адміністративно-територіальній одиниці, до веб-ресурсу «Прихисток».

 

3. Начальника відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики міської ради – головного архітектора міста ЮДИЦЬКОГО П.Л. визначити відповідальну особу за ведення реєстру жилих приміщень, доступних для безоплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб, на території Турківської міської територіальної громади (в розрізі населених пунктів громади).

 

4. Для перевірки (верифікації), у разі потреби, наведених у заявах власниками жилих приміщень відомостей щодо місця розміщення внутрішньо переміщених осіб, внести зміни у персональний склад утвореної комісії, затвердивши її у новому складі:

 

ГРИШКАНИЧ

Олег Васильович

 

  • перший заступник міського голови, голова комісії;

МОРУЖКО

Наталія Олександрівна

 

  • головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики міської ради, секретар комісії;

СПОДАРИК

Олег Васильович

  • головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики міської ради, член комісії.

 

5. Комісію (ГРИШКАНИЧ О.В.) результати перевірки відомостей, наведених у заявах власниками жилих приміщень щодо місця розміщення внутрішньо переміщених осіб оформляти актами.

 

6. Адміністраторів відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Турківської міської ради ЦУНЯК О.І. ПИСАНЧИН Л.В. визначити відповідальними особами по м.Турка, а по старостинських округах Турківської міської територіальної громади - старост сіл: Вовче – ДУПІРЯК В.Д.; Завадівка, Лосинець, Мельничне – ПАВЛИКА О.Й.; Ільник, Закіпці, Радич, Ліктів – КРОПИВНИЦЬКОГО В.І.; Ісаї – ДРАЧ М.Є.; Лімна, Бережок, Жукотин, Дністрик-Дубовий – ПЕТРЕНКА П.С.; Присліп – ЛЯХОВИЧА О.С.; Розлуч – т.в.о. старости КОГУТ Г.В.; Хащів, Лопушанка – КЕТИКА М.Й.; Шум’яч – ШПУГАНИЧ Г.П.; Явора, Мала Волосянка, Стоділка – ЯВОРСЬКОГО В.В.; Ясениця, Ясенка-Стецьова, Кіндратів – ХОМИН Л.О., за отримання заяв від власників житлових приміщень, за формою згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 року № 333 (зі змінами) (далі — заява), в паперовій формі або засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів з використанням кваліфікованого електронного підпису.

 

7. Начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Турківської міської ради КУБАН О.І. визначити відповідальною особою за подання інформації від Турківської міської територіальної громади, за формою згідно з додатком 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.2022 року № 333 (зі змінами), до департаменту паливно-енергетичного комплексу, енергоефективності та житлово-комунального господарства Львівської обласної військової адміністрації до 10-го числа місяця, що настає за звітним, надсилаючи на електронну адресу департаменту : econom_viddil@ukr.net.

 

8. Головного спеціаліста відділу з питань спорту, молоді, оборонної, мобілізаційної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами апарату міської ради БАГАН С.В. провести інформаційно-роз’яснювальну кампанію серед населення щодо можливості останніми отримати компенсацію та забезпечити оприлюднення інформації про заходи, що визначені цим розпорядженням на офіційному веб-сайті міської ради та в засобах масової інформації.

 

9. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                  Ярослав ПАРАЩИЧ

 

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень