Шановні платники податків, звертаємо увагу!
Під час звернення до Центрів обслуговування платників за отриманням адміністративних послуг щодо проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру, громадянин України зобов’язаний подати одну із заяв за формами № 1ДР, 5ДР та 10ДР.
Для заповнення зазначених заяв громадянами України використовуються дані документа, що посвідчує особу:
паспорт громадянина України (далі - паспорт);
паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання (для громадян України, які виїжджають за кордон на постійне проживання чи постійно проживають за кордоном);
тимчасове посвідчення громадянина України;
Е-паспорт або Е-паспорт для виїзду за кордон, які пред'являються особою замість та без додаткового пред'явлення паспорта громадянина України, паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
У разі пред'явлення громадянами України Е-паспорта або Е-паспорта для виїзду за кордон контролюючі органи забезпечують перевірку таких документів у порядку, визначеному законодавством.
У зв'язку з цим Державною податковою службою України забезпечено підключення інформаційно – комунікаційних систем ДПС до порталу Дія та розроблено програмне забезпечення, за допомогою якого посадовими особами ДПС під час надання адміністративних послуг (зокрема, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру) у Центрах обслуговування платників здійснюється отримання (шеринг) електронних копій цифрових документів.
Користувач Дії може поділитися лише копією біометричних паспортів: ID-картки та/або паспортом для виїзду за кордон.
Паспорти-книжечки зразка 1994 року та не біометричні закордонні паспорти, видані до 2015 року, не відображаються в Дії, що не дає можливості отримати їх електронні копії.
В період дії воєнного стану у мобільному застосунку «Дія» згенеровано єДокумент, який є тимчасовим цифровим документом, який відображає в електронній формі інформації, що ідентифікує особу та міститься в паспорті громадянина України та/або в паспорті громадянина України для виїзду за кордон, та/або в посвідченні водія разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом), який забезпечує перевірку зазначеної інформації.
Наголошуємо, що єДокумент не містить повної інформації щодо реквізитів паспорта-книжечки,які необхідні для заповнення заяв за формами № 1ДР, 5ДР та 10ДР,а саме: ким видано та дата видачі., а тому через мобільний застосунок «Дія» відсутня технічна можливість передачі електронної копії єДокумента.
З огляду на вищезазначене отримати адміністративну послугу,в частині проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру, за пред’явлення єДокумента не можливо.