Фото без описуПрацівниками Турківського сектору обслуговування платників проведено «круглий стіл», під час якого розглядали питання безбар’єрності в ОДПС.

      «Наша мета – зробити взаємодію з податковою службою простою, зручною та комфортною для кожного. Коли кожен може легко отримати інформацію чи подати декларацію, то це підвищує рівень добровільного виконання податкових зобов’язань, що наповнює бюджет і підтримує соціальні програми», – зазначила завідувач сектору Наталія Чорна.

Податкова активно і системно працює над створенням відкритого середовища для спілкування, щоб кожен житель регіону мав рівні можливості у доступі до сервісів і послуг. Станом на сьогодні ДПС має цілу низку інструментів, які роблять послуги доступними з будь-якої точки регіону, а деякі сервіси навіть з будь-якої країни світу (сервіс «Електронний кабінет»).

Учасників зустрічі поінформували і про звільнення від податкових зобов’язань мобілізованих підприємців. У податковій службі нашої області працюють номери телефонів «гарячої лінії» з надання консультацій мобілізованим самозайнятим особам, ветеранам та/або членам їхніх родин щодо податкових питань.

Також звернули увагу на інформаційні джерела податкової служби області (субсайт «Головне управління ДПС у Львівській області», сторінка у Facebook та YouTube-канал). Вони створені та працюють також саме задля безбар’єрного доступу до інформації та обізнаності платників, як з питань законодавства, так і з діяльності податкової служби області.

Безбар’єрність у роботі податкової служби – це взаємодія з платниками, яка базується на засадах комфортності та людяності. На головній сторінці вебпорталу ДПС у розділі «Діяльність» створено окремий підрозділ «Безбар’єрність»: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/, де можна ознайомитися з принципами безбар’єрності податкової служби.