Фото без описуДля суб’єктів господарювання юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, громадян, що сплачують майнові податки, подають декларацію про майновий стан і доходи чи звітність для сплати єдиного внеску в Електронному кабінеті (далі – ЕК) розроблено новий функціонал для спрощення подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (далі ‒ Заява) для зручності та мінімізації витрат часу.

Щоб подати Заяву, необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету шляхом проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія. Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису (далі ‒ КЕП).

У меню «Налаштування» обрати другу вкладку «Бажання листування з податковою».

Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет.

Підписати КЕП та надіслати.

Алгоритм ваших дій при поданні Заяви додається.