ІНФОРМАЦІЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника юридичного відділу
Вимоги до конкурсантів:
вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, вільне володіння державною мовою, навички роботи на комп'ютері. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років.
Перелік документів, які подаються на конкурс:
• письмова заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями, пов'язаними з прийняттям, на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби;
• заповнена особова картка (форма П-2 (автобіографія, трудова діяльність);
• дві фотокартки розміром 4x6 см;
• копії документів про освіту', підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
• інформацію про заповнення Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
• копія документа, який посвідчує особу;
• копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Документи приймаються протягом ЗО календарних днів від дня публікації оголошення в газеті за адресою:місто Турка, вул. Січових Стрільців, 62.