Турківська міська громада
Львівська область, Самбірський район

Територіальні органи інформують

Право роботодавця на захист своєї власності Vs. Право працівника на повагу до приватного життя.

Наразі питання захисту права на приватність під час здійснення відеоспостереження та пов’язаних із цим новітніх технологій є надзвичайно актуальним, і не лише в Україні.

11:45:28 28.09.2021

Про несправність РРО та/або ПРРО платник податку повідомляє контролюючий орган протягом двох робочих днів

Турківська ДПІ інформує, що у разі виявлення несправностей реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО), а також пошкодження засобів контролю, суб’єкт господарювання зобов’язаний протягом робочого дня, в якому виявлено несправності чи пошкодження, письмово або засобами телекомунікацій в довільній формі повідомити центр сервісного обслуговування, а також протягом двох робочих днів після дня виявлення несправностей чи пошкодження письмово або засобами телекомунікацій в довільній формі повідомити про це контролюючий орган, у якому такий суб’єкт господарювання зареєстрований платником податків. У разі виявлення несправностей програмного РРО (далі – ПРРО) або його викрадення чи компрометації особистого ключа суб’єкт господарювання зобов’язаний протягом дня, в якому виявлено несправність, засобами телекомунікацій направити до контролюючого органу, виробника ПРРО та/або центру сервісного обслуговування (за наявності) Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 2-ПРРО.

11:44:26 28.09.2021

Чи необхідно подати одноразову (спеціальну) добровільну декларацію, якщо фізична особа володіє коштами, які розміщенні на депозитному (вкладному) банківському рахунку?

Турківська ДПІ інформує, що відповідно до п. 1 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) одноразове (спеціальне) добровільне декларування – це особливий порядок добровільного декларування фізичною особою, визначеною п. 3 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ ПКУ, належних їй активів, розміщених на території України та/або за її межами, якщо такі активи фізичної особи були одержані (набуті) такою фізичною особою за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування та/або міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та/або які не були задекларовані в порушення податкового та валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 01 січня 2021 року. При цьому об’єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування (далі – об’єкти декларування) можуть бути визначені підпунктами 14.1.280 і 14.1.281 п. 14.1 ст. 14 ПКУ активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходяться (зареєстровані, перебувають в обігу, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація), у тому числі валютні цінності (банківські метали, крім тих, що не розміщені на рахунках, національна валюта (гривня) та іноземна валюта, крім коштів у готівковій формі, та права грошової вимоги (у тому числі депозит (вклад), кошти, позичені третім особам за договором позики), оформлені у письмовій формі з юридичною особою або нотаріально посвідчені у разі виникнення права вимоги декларанта до іншої фізичної особи (п.п. «а» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ).

11:43:29 28.09.2021

Терміни, в які контролюючий орган надає платнику відповідь на лист, запит, звернення, консультацію, що надіслані через Електронний кабінет

Турківська ДПІ інформує, що меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС. Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

11:42:15 28.09.2021

Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням

На відміну від допомог по вагітності та пологах, компенсації заробітку за час догляду за хворою дитиною та інших допомог, які фінансуються за кошти Фонду соціального страхування України з першого дня і до завершення тимчасової втрати працездатності, у випадку загальних захворювань або травм перші п’ять днів непрацездатності оплачуються за кошти роботодавця. А починаючи з шостого дня і до одужання – фінансуються ФССУ.

10:21:51 28.09.2021

Е-ЛІКАРНЯНІ БЕЗ ПОМИЛОК

До 1 жовтня 2021 року триває перехідний період впровадження електронних листків непрацездатності. В період тестового використання е-реєстру лікарняних виявлено типові помилки, які унеможливлюють реєстрацію лікарняних в Реєстрі. Розглянемо одну з них та пояснимо можливі шляхи її вирішення.

10:20:26 28.09.2021

Уже з першого жовтня електронні лікарняні повністю замінять своїх паперових попередників

Упродовж наступних двох тижнів інформаційні системи, протоколи обміну даними і правила створення медичних висновків доопрацюють – аби врахувати помилки і нюанси, до яких виникали питання у лікарів, працівників і роботодавців під час тестового періоду.

12:25:27 27.09.2021

Щодо інформування

Згідно ст. 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець набуває права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, відповідно до встановлених Кабінетом Міністрів України переліків, на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.

16:31:42 24.09.2021

Відсьогодні в Україні діє жовтий рівень епідемічної небезпеки: правила карантину

З 00:00 год 23 вересня 2021 року на всій території України почав діяти жовтий рівень епідемічної небезпеки. Відповідне рішення ухвалила Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 21 вересня.

12:26:14 23.09.2021

Щодо врахування та використання в роботі

Законом України від 06.12.2019 № 361-IX «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» (надалі – Закон) та іншими нормативно-правовими актами, прийнятими у відповідності до даного Закону визначено поняття, умови та порядок внесення відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (надалі – КБВ) юридичної особи. КБВ - будь-яка фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Інформацію про КБВ подають всі юридичні особи, крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об'єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об'єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об'єднань, адвокатських об'єднань, торгово-промислових палат, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій. Інформацію про КБВ можна подати кількома способами: - перший спосіб: безпосереднє звернення заявника до будь-якого державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців або центру надання адміністративних послуг з дотриманням принципу екстериторіальності в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя. - другий спосіб: надсилання необхідного пакету документів шляхом поштового відправлення. Проте, у цьому випадку необхідно пам'ятати, що заява про державну реєстрацію має бути нотаріально посвідчена. - третій спосіб: подання інформації про КБВ під час проведення інших реєстраційних дій, при вчиненні яких передбачено подання документів для встановлення відомостей про КБВ. - четвертий спосіб: подання інформації про КБВ в електронному вигляді через вебпортал електронних послуг «Портал Дія». Дана опція доступна через реєстраційні дії «Реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту», а також «Перехід Товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного статуту». Окрім цього, одним із документів, який необхідно подати для внесення згаданої інформації згідно з Законом є структура власності за формою та змістом відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 19.03.2021 № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності» (надалі – Наказ). Зразки схематичного зображення структури власності можна знайти на сайті Мінфіну. Що стосується строків подання інформації про КБВ юридичної особи повідомляємо наступне. По-перше, протягом 3 місяців з дня набрання чинності Положенням про форму та зміст структури власності, затвердженого Наказом, тобто з 11 липня 2021 року по 10 жовтня 2021 року. По-друге, протягом 30 робочих днів з дня виникнення змін щодо КБВ та структури власності. По-третє, щорічне підтвердження відомостей про КБВ та структуру власності для всіх юридичних осіб, починаючи з наступного року з дати державної реєстрації юридичної особи, протягом 14 календарних днів. Порушення термінів подання тягнуть за собою накладення штрафу на керівника юридичної особи або особу, уповноважену діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), від 17000 до 51000 грн. Детальніше можна ознайомитися за посиланнями у Законі (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/361-20#Text) та Наказі (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0768-21#Text). Окрім цього, надсилаємо презентаційні матеріали, розроблені Західним міжрегіональним управління Міністерства юстиції (м. Львів). Враховуючи наведене, та беручи до уваги актуальність та важливість вказаної інформації, а також те, що кінцевий термін подачі відомостей про КБВ юридичної особи спливає 10 жовтня 2021 року, просимо вищезазначене взяти до відома, використовувати у роботі та максимально донести до юридичних осіб, що зареєстровані та провадять діяльність на відповідній території, шляхом висвітлення інформації на офіційному сайті громади, у друкованих засобах масової інформації та поширення на електронні скриньки підприємств. У разі виникнення додаткових запитань, звертатися до ЗМУ Мін’юсту (м. Львів) за адресою: 79000, м. Львів, пл. Шашкевича, 1, (032) 261 23 66.

11:42:30 23.09.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень