В Україні зміниться підхід до служби в органах місцевого самоврядування
На підписі в президента знаходиться законопроєкт, який закладає основи для створення професійної служби в органах місцевого самоврядування. Відповідний документ розроблявся понад півтора року за участі профільних асоціацій і був ухвалений у цілому 2-го травня. У разі підписання закон набуває чинності через 6 місяців з дня припинення воєнного стану. Аналітики Центру спільних дій детальніше розповіли, як зміниться підхід до служби в органах місцевого самоврядування.
Навчання за ваучером: у переліку – 123 професії та спеціальності
Упродовж п’яти місяців поточного року майже 500 жителів Львівщини отримали ваучер на навчання, що дозволить їм іти в ногу з часом, володіти сучасними технологіями та використовувати у професійній діяльності новітнє обладнання.
Інформаційні матеріали стосовно діяльності Уповноваженого
Відповідно до статті 3 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», метою парламентського контролю, який здійснює Уповноважений, зокрема, є сприяння правовій інформованості населення. Зважаючи на вищенаведене, Секретаріатом Уповноваженого спільно з партнерськими організаціями розроблено інформаційні матеріали стосовно діяльності Уповноваженого (додаються).
Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад (АРР ТОТГ) інформує
Збільшення продажів товарів і послуг ремісників для підтримки місцевих громад
Щодо Західноукраїнського експортного форуму
Сьогодні бізнес є дієвим суб’єктом економічного фронту України, а етикетка з надписом «Зроблено в Україні» стала символом свободи, відваги та незламності. 08 червня 2023 року за адресою: м. Львів, вул. Старознесенська, 24- 26, !FESTrepublic відбудеться Західноукраїнський експортний форум (далі – Форум).
Застосування штрафних санкцій та нарахування пені платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які надаватимуть уточнюючі податкові декларації на період дії воєнного стану
Турківська ДПІ інформує, що порядок виконання у період воєнного стану платником свого обов’язку, зокрема, щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності встановлено п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового Кодексу (далі – п.п. 69.1 Кодексу). У разі самостійного виправлення платником податків, з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначених ст. 50 Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов’язання у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану, такі платники звільняються від нарахування та сплати штрафних санкцій, передбачених п. 50.1 ст. 50 Кодексу, та пені.
Щодо сплати транспортного податку
Турківська ДПІ інформує, що обчислення суми транспортного податку здійснюється контролюючим органом за податковою адресою (місцем реєстрації) платника податку, зазначеною в реєстраційних документах на об’єкт оподаткування. Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку разом із детальним розрахунком суми податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються платнику податку контролюючим органом до 1 липня базового податкового (звітного) періоду (року).
До уваги платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки!
Турківська ДПІ інформує, що згідно з вимогами Закону України від 20.09.2019 №128-IX «Про внесення змін Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» із змінами та доповненнями, внесеними у зв’язку з прийняттям Закону України від 01.12.2020 №1017 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо ліберизації застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку та скасування механізму компенсації покупцям (споживачам) за скаргами щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій частини суми застосовуваних штрафних санкцій» суб’єкти господарювання, у тому числі ФОП II-IV груп єдиного податку, зобов’язані здійснювати розрахункові операції із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі-РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Відповідно до пункту першого постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2022 року №894 «Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)» торговці, які проводять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення понад 25 тис осіб (крім торговців фізичних осіб-підприємців – платників єдиного податку першої групи, торговців, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або вигодованої продукції) з 1 січня 2023 року повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги), включаючи товари (послуги), реалізація (надання) яких здійснюється дистанційно.
Чи враховуються при визначенні об’єкта оподаткування кошти, отримані платником податку на прибуток за товари (роботи, послуги), відвантажені (надані) під час перебування на спрощеній системі оподаткування?
Турківська ДПІ інформує, що відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які визначені відповідними положеннями цього Кодексу. Абзацом восьмим п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Кодексу визначено, що для платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період не перевищує сорока мільйонів гривень, об'єкт оподаткування може визначатися без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від'ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років та коригувань, визначених підпунктом 140.4.8 пункту 140.4 та підпунктом 140.5.16 пункту 140.5 статті 140 цього Кодексу), визначені відповідно до положень цього розділу. Платник податку, у якого річний дохід (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період не перевищує сорока мільйонів гривень, має право прийняти рішення про незастосування коригувань фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років та коригувань, визначених підпунктом 140.4.8 пункту 140.4 та підпунктом 140.5.16 пункту 140.5 статті 140 цього Кодексу), визначені відповідно до положень цього розділу, не більше одного разу протягом безперервної сукупності років в кожному з яких виконується цей критерій щодо розміру доходу.