A A A K K K
для людей із порушенням зору
Турківська міська громада
Львівська область, Самбірський район

Територіальні органи інформують

Застосування штрафних санкцій та нарахування пені платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, які надаватимуть уточнюючі податкові декларації на період дії воєнного стану

    Турківська ДПІ інформує, що порядок виконання у період воєнного стану платником свого обов’язку, зокрема, щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності встановлено п.п. 69.1 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового Кодексу (далі – п.п. 69.1 Кодексу). У разі самостійного виправлення платником податків, з дотриманням порядку, вимог та обмежень, визначених ст. 50 Кодексу, помилок, що призвели до заниження податкового зобов’язання у звітних (податкових) періодах, що припадають на період дії воєнного стану, такі платники звільняються від нарахування та сплати штрафних санкцій, передбачених п. 50.1 ст. 50 Кодексу, та пені.

09:49:31 31.05.2023

Щодо сплати транспортного податку

    Турківська ДПІ інформує, що обчислення суми транспортного податку здійснюється контролюючим органом за податковою адресою (місцем реєстрації) платника податку, зазначеною в реєстраційних документах на об’єкт оподаткування. Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку разом із детальним розрахунком суми податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються платнику податку контролюючим органом до 1 липня базового податкового (звітного) періоду (року).

09:48:25 31.05.2023

До уваги платників податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки!

    Турківська ДПІ інформує, що згідно  з вимогами Закону України від 20.09.2019 №128-IX «Про внесення змін Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»  та інших  законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» із змінами та доповненнями, внесеними у зв’язку з прийняттям Закону України від 01.12.2020 №1017 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо ліберизації застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку та скасування механізму компенсації покупцям (споживачам) за скаргами щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій частини суми застосовуваних штрафних санкцій» суб’єкти господарювання, у тому числі ФОП II-IV груп єдиного податку, зобов’язані здійснювати розрахункові операції із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (далі-РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Відповідно до пункту першого постанови Кабінету Міністрів України від 29.07.2022 року №894 «Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних  пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)» торговці, які проводять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення понад 25 тис осіб (крім торговців фізичних осіб-підприємців – платників єдиного податку першої групи, торговців, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або вигодованої продукції)  з 1 січня 2023 року повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги), включаючи товари (послуги), реалізація (надання) яких здійснюється дистанційно.

09:46:16 31.05.2023

Чи враховуються при визначенні об’єкта оподаткування кошти, отримані платником податку на прибуток за товари (роботи, послуги), відвантажені (надані) під час перебування на спрощеній системі оподаткування?

   Турківська ДПІ інформує, що відповідно до п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які визначені відповідними положеннями цього Кодексу. Абзацом восьмим п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Кодексу визначено, що для платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період не перевищує сорока мільйонів гривень, об'єкт оподаткування може визначатися без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від'ємного значення об’єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років та коригувань, визначених підпунктом 140.4.8 пункту 140.4 та підпунктом 140.5.16 пункту 140.5 статті 140 цього Кодексу), визначені відповідно до положень цього розділу. Платник податку, у якого річний дохід (за вирахуванням непрямих податків), визначений за правилами бухгалтерського обліку за останній річний звітний період не перевищує сорока мільйонів гривень, має право прийняти рішення про незастосування коригувань фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від'ємного значення об'єкта оподаткування минулих податкових (звітних) років та коригувань, визначених підпунктом 140.4.8 пункту 140.4 та підпунктом 140.5.16 пункту 140.5 статті 140 цього Кодексу), визначені відповідно до положень цього розділу, не більше одного разу протягом безперервної сукупності років в кожному з яких виконується цей критерій щодо розміру доходу.

09:45:46 31.05.2023

Хто затверджує ставки місцевих податків?

    Турківська ДПІ нагадує, що місцеві ради на підставі повноважень, передбачених пунктом 10.21 статті 10 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), приймають рішення про встановлення місцевих податків, у тому числі податку на майно, включаючи земельний податок (підпункт 14.1.147 пункту 14.1 статті 14, підпункт 265.1.3 пункту 265.1 статті 265 Кодексу), із зазначенням всіх передбачених статтею 7 Кодексу елементів податків.  Інтервали допустимих розмірів ставок як елементу земельного податку встановлені статтями 274 та 277 Кодексу. 

09:38:30 31.05.2023

Право на включення до складу податкової знижки платника ПДФО витрат на лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19

    Турківська ДПІ інформує, що при реалізації права на податкову знижку відповідно до положень ст. 166 Кодексу до податкової знижки платника ПДФО у звітному податковому році в повному обсязі включаються витрати на лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, придбання лікарських засобів та/або виробів медичного призначення, необхідних для лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого або витягу з Реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров’я, витрати на вакцинування для профілактики гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а також витрати на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій), сплачених страховику-резиденту за договорами страхування на випадок захворювання на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2, такого платника податку та членів його сім’ї першого ступеня споріднення.  Подати декларацію про майновий стан і доходи на отримання податкової знижки можна до 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. Якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався таким правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

09:36:11 31.05.2023

Хто має сплачувати мінімальне податкове зобов’язання?

    Турківська ДПІ нагадує, що платники податків, у яких у наявності та/або користуванні (оренді, суборенді, емфітевзисі, постійному користуванні) є земельні ділянки, віднесені до сільськогосподарських угідь, мають обов’язок сплачувати податки у вигляді мінімального податкового зобов’язання (Закон України від 30 листопада 2021 року № 1914).  Для сплати податків у вигляді мінімального податкового зобов’язання введені окремі коди класифікації доходів бюджету (наказ Міністерства фінансів України від 27.03.2023 № 154) та Державною казначейською службою України відкриті відповідні рахунки для зарахування таких коштів до бюджету. 

09:35:39 31.05.2023

Турківські податківці переконані, що якісне роз’яснення законодавства – одна з необхідних умов неухильного його виконання

    Начальником Турківської ДПІ Марією Павлович організовано низку інформаційно-роз'яснювальних заходів щодо обов’язкового виконання суб'єктами господарювання норм чинного податкового законодавства. Надано роз’яснення щодо реєстрації ФОП, використання електронних сервісів ДПС України, зокрема Електронного кабінету платника; порядку застосування РРО/ПРРО при здійсненні розрахункових операцій, забезпечення використання електронних платіжних засобів, порядку ведення обліку товарних запасів, оформлення трудових відносин з найманими працівниками; погашення податкового боргу; щодо декларування податкової знижки.

09:32:57 31.05.2023

У Турківській ДПІ проведено гарячу лінію з питань спати земельного податку з фізичних осіб

      Начальницею Турківської  ДПІ Марією Павлович проведено гарячу лінію з питань спати земельного податку з фізичних осіб. Надаємо відповіді на запитання, з якими звертались платники.   Питання: Чи буде звільнена від сплати земельного податку фізична особа, яка користується пільгою з цього податку, у разі надання нею в оренду земельної ділянки, окремих будівель, споруд або їх частин, що знаходяться на цій земельній ділянці, іншій фізичній чи юридичній особі (не платнику ФСП)?

09:29:04 31.05.2023

Як здійснюється розстрочення (відстрочення) податкового боргу платника податків?

    Турківська ДПІ повідомляє, що Розстрочення та відстрочення грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків здійснюється органами ДПС згідно з положеннями статті 100 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1235 «Про затвердження переліку обставин, що свідчать про наявність загрози виникнення або накопичення податкового боргу, і доказів існування таких обставин» (далі – Перелік обставин) та Порядком розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань та податкового боргу платників податків, затвердженим наказом Міндоходів від 10.10.2013 № 574, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 31.10.2013 за № 1853/24385 (далі – Порядок). Відповідно до пункту 100.1 статті 100 Кодексу розстроченням, відстроченням грошових зобов’язань або податкового боргу є перенесення строків сплати платником податків його грошових зобов’язань або податкового боргу під проценти, розмір яких дорівнює розміру 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, діючої на день прийняття контролюючим органом рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань або податкового боргу. На сьогодні процентна ставка по розстрочках та відстрочках становить 30 відсотків річних.

09:27:59 31.05.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень